Deco Class With Master Eugene Wong





b
Entry kali nie lari sikit dari biasa ye.. Sebelum saya buat cake Kak Liza, pagi tu sempat saya menghadiri deco class dari chef terkenal Master Eugene Wong. Bagi yang biasa dengan dunia deko ni, mesti kenal dengan Master ni. Selain telah menulis beberapa buah buku deko, beliau juga telah mengkomersialkan fondant brand Trans yang pada saya memang terbaik setakat ni berbanding brand lain kerana ia lebih stabil dan lebih tahan pada suhu panas dan lembap di Malaysia.

Mencari ilmu biar sampai ke negara China..hehe..walaupun banyak juga yang saya tahu sebab class ni hanyalah basic class, tapi banyak juga yang saya belajar pada hari tu hasil interaksi dua hala dengan Master nie.. Apapun, memang seronok dapat hadir ke class nie, dan ucapan terima kasih pada hubby tersayang sebab bagi green light untuk saya pergi dan menjaga dua putera saya yang tengah lasak tue..

This entry was posted in . Bookmark the permalink.
Farah Bakery. Powered by Blogger.