Berpindah Ke Kuala Lumpur (Gombak)

Salam semua..entry kali ni saya nak memberitahu kepada semua customer2 saya yang berada di sekitar Terengganu dan Kuantan bahawa saya akan berpindah ke K.L pada hujung bulan Disember nie.. Rasa agak sedih juga sebab kebanyakkan customer ni la yang menjadi kawan saya memandangkan saya hanyalah merantau di Kemaman yang aman permai nie.. Bagi yang masih ingin order cupcakes / menghadiri class, sila hubungi saya terlebih dahulu memandangkan hujung minggu terpaksa berulang-alik ke kl untuk set-up rumah baru.. Apapun, insyaAllah jika ada rezeki, jemputlah datang ke rumah saya di K.L nanti ya..

Bagi warga K.L khususnya sekitar Gombak, bolehlah menghubungi saya untuk tempahan cupcakes, cakes, fancy cookies dan juga dadih. Penghantaran percuma bagi penduduk Taman Sri Gombak..Hubungi 019-6657302 / email farah.shop@yahoo.com

This entry was posted in . Bookmark the permalink.
Farah Bakery. Powered by Blogger.